Alles over content
DAPPHER BLOG
Zo wordt jouw (business to business) nieuwsbrief wel gelezen
Als ik naar mezelf kijk verdwijnt 80% van de nieuwsbrieven die ik ontvang ongelezen in mijn digitale prullenbak. Een goede open rate (het percentage ontvangers van de nieuwsbrief die hem ook daadwerkelijk heeft geopend) ligt anno 2020 op ruim 30%. Wil jij dat jouw...
Hoe schrijf ik een persbericht?
Het schrijven van een persbericht vraagt om een andere aanpak dan bijvoorbeeld een advertentie of een uitleg over je product of dienst op je website. Een persbericht moet per definitie nieuwswaarde bevatten. Vergeet niet dat in de krant van gisteren de vis van vandaag...
Content schrijven die je verwacht bij een tekstschrijver of content die mij energie geeft en waar ik veel reacties op krijg?
Ik word enorm blij van open, eerlijk en oprecht schrijven over zaken die mij raken, verwonderen en over de struggels en successen in mijn (zakelijke) leven. Daar krijg ik ook veruit de meeste reacties op. Blijkbaar spreekt het mijn lezers ook aan? INHOUD WERK VERSUS...
Waarom zou ik in hemelsnaam een tekstschrijver inhuren?
Het inhuren van een tekstschrijver is een investering en kost dus geld. Maar heb je er weleens over nagedacht wat het je oplevert? Deze, iets wat bevooroordeelde tekstschrijver/copywriter, vertelt het je graag! TIJD (EN TIJD IS GELD) Al die uren en moeite die jij...
5 redenen waarom zakelijk bloggen loont (en er zijn er nog veel meer te bedenken)
Veel ondernemers hebben een haat-liefdeverhouding met het verzinnen van content. Vooral bloggen wordt als lastig ervaren. Met mijn vijf tips kan ook jij er niet meer omheen. Dus weet je zeker dat je verder wilt lezen? Je wordt een autoriteit op jouw vakgebied.